تصادف رانندگی در مهاباد عروسی را به عزا تبدیل کرد

سیاسی - تحلیل اخبار روز

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

تصادف رانندگی در مهاباد عروسی را به عزا تبدیل کرد

تصادف رانندگی در مهاباد با سه کشته و یک زخمی ، عروسی را به عزا تبدیل کرد.

به گزارش کوردپیام،  حادثه ناگوار ساعت 15 بعد از ظهر روز گذشته در سه راهی روستای حاجی خوش از توابع شهرستان مهاباد اتفاق افتاد.

 در این تصادف، یک دستگاه خودروی پراید با 4 سرنشین ، در حال همراهی عروس از روستای دایماو به روستای حاجی علی کند از توابع شهرستان مهاباد بود که از جاده منحرف و واژگون شد.

به گفته خادمی ، یکی از مسئولان اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد ، دو نفر از سرنشینان پراید که پدر و خاله  داماد بودند در دم جان باختند.

نفر سوم که عمه داماد بود به دلیل شدت جراحات به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل شد که پس از چند ساعت ، در بیمارستان جان خود را از دست داد.

نفر چهارم هم که برادر داماد و راننده ی پراید بود، به علت صدمات ناشی از تصادف ، هم اکنون در بخش مراقبتهای ویژه  بیمارستان امام خمینی مهاباد بستری است.

به گفته کارشناس راهنمایی و رانندگی مهاباد، علت تصادف، سرعت زیاد راننده ی پراید و ناتوانی وی در کنترل خودرو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام /

شمار جان باختگان کاروان حج مهاباد به 24 نفر رسید + اسامی

 سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی شمار جان بختگان کاروان حج شهرستان مهاباد در حادثه جمی رمرات را 24 نفر و شمار زخمی شدگان را دو نفر اعلام کرد.

  

گز ارش کوردپیام، روابط عمومی سازمان حج و زیارت استان آذربایجان غربی عصر روز پنج شنبه(9 مهرماه) جدیدتر وضعیت کاروان حجاج این استان را اعلام کرد و از مرگ 24 زائر و زخمی شدن دو زائر دیگر در کاروان حجاج شهرستان مهاباد خبر داد.
  1. اسمعیل اسپوکه
  2. حسن افشون
  3. زهرا الیاسی
  4. سلیم ایور
  5. عبدالناصر پیروتی
  6. عثمان پیروتی
  7. محمدامین پیروتی
  8. عزیز چاچ
  9. اسمعیل چوپان نیک
  10. زلیخا حاجی زاده
  11. عصمت حسامی
  12. اشکان (بایزید) حیران
  13. عبداله خادمی
  14. حسن خان پایه
  15. عبداله رادپور
  16. مریم سلطانی
  17. احمد شاهی اقدم
  18. یوسف شیخی
  19. زینب عبدیان
  20. محمود عزیزیان
  21. شریف عماد ارشد
  22. گلی قادری
  23. نازدار محمدی
  24. ابوبکر یوسفی   

انتهای پیام /

 
 

تعقیب و گریز خونین در سردشت

تعقیب و گریز در داخل شهر سردشت به شهادت یک مامور نیروی انتظامی و کشته شدن یک نفر دیگر انجامید.

 

 به گزارش کوردپیام، کردپرس نوشت: شامگاه روز پنجشنبه تعقیب یک دستگاه خودروی حامل کالاهای قاچاق در داخل شهر سردشت به یک درگیری خونین منجر شد.
در جریان این تعقیب و گریز یک مامور انتظامی به شهادت رسید و یک نفر که در خودروی حامل کالاهای قاچاق حضور داشت، کشته شد.
در همین ارتباط،«عزیز حسنی» در گفتگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که شهادت مامور نیروی انتظامی شهرستان سردشت در درگیری که در این شهر به وقوع پیوست ، توسط عاملان ناشناس صورت گرفته است.
وی بیان کرد: شناسایی عاملان این حادثه با جدیت هر چه تمامتر توسط مراجع ذی صلاح در دست بررسی و پیگیری بوده و به زودی مسببان و عاملان این حادثه شناسایی و برخورد قانونی لازم با آنها به عمل خواهد آمد.
حسنی اضافه کرد: پس از این حادثه شورای تامین این شهرستان بلافاصله تشکیل جلسه داده و به بررسی و تصمیم گیری در مورد این حادثه پرداخت.

نبود بالگرد مشکل مهار آتش‌سوزی جنگل‌های پیرانشهر / 10هکتار از جنگل‌های پیرانشهر سوخت

پیرانشهر سوخت

 

 مسئول خدمات ایمنی و آتش نشانی پیرانشهر گفت: بخشی از جنگلهای منطقه حفاظت شده پیرانشهر از دیروز طعمه حریق شد.

 

  

 
 
 
   

سید رسولی در گفتگو با کوردپیام اظهار کرد: آتش‌سوزی گسترده از دیروز دو‌شنبه، ششم مهرماه بخشی از جنگلهای روستای گولک توابع شهرستان پیرانشهر را فرا گرفت که نیروهای امدادی آتش‌نشانی، نیروهای سپاه و بسیج، نیروهای مردمی  منطقه تا شب در حال مهار آتش بودند.

10هکتار از جنگل‌های پیرانشهر سوخت

وی اظهار کرد: این منطقه که دچار آتش‌سوزی شده صعب العبور و سخت گذر است که متاسفانه از دیروز ماشین آلات در روستای گولک مستقر شده اند اما راه دسترسی زمینی وجود ندارد و برای مهار آن نیاز به بالگرد وجود دارد.

مسئول خدمات ایمنی و آتش نشانی پیرانشهر گفت: مردم  با شاخه و برگ درختان و بیل و آب پاش ها در حال خاموش کردن آتش هستند.

رسولی با بیان این که برای به کمک گرفتن بالگرد باید از استان آذربایجان شرقی کمک گرفت و آذربایجان غربی بالگرد ندارد اضافه کرد: د در سال جاری این دومین مورد آتش سوزی در منطقه حفاظت شده پیرانشهر است که باید بصورت جدی بررسی و پیگیری شود چرا این مشکلات پیش می‌آید.

وی افزود: طبق برآورد اولیه به حدود 10هکتار از این منطقه خسارت وارد شده است.

 آتش سوزی سطحی بوده و عامل انسانی در آن دخالت دارد

محمد صادق امین عشایری، مدیریت بحران شهرستان پیرانشهر در گفتگو با کوردپیام  گفت: خوشبختانه آتش سوزی سطحی است که به عمق یعنی ریشه درختان نرسیده که دیروز تا پاسی از شب با مردم منطقه توانستیم آن را مهار کنیم.

وی گفت: امروز هم دوباره در منطقه ای دیگر آتش سوزی رخ داده است که تا الان توانسته ایم به وسیله مردم روستاهای منطقه و شهرستان بخشی از آن را کنترل کنیم که انشاءالله تا آخر وقت تماما" مهار خواهد شد.

امین عشایری در خصوص میزان خسارات وارده و علت این آتش سوزی عنوان کرد: هنوز علت آتش سوزی و میزان دقیق خسارات وارده مشخص نیست اما طبق برآورد اولیه به حدود 10هکتار از این منطقه خسارت وارد شده است وبه نظر بنده عامل انسانی و عمدی در آن دخالت دارد.

 خاموش کردن آتش با شاخه و برگ درختان و بیل/ آتش سوزی همچنان ادامه دارد

درویش پیروتی یکی از اهالی روستای گولک در گفتگوی تلفنی با کوردپیام گفت: آتش سوزی جنگل از دیروز صبح  شروع شد که به محض اطلاع نیروهای مردمی و دولتی به محل آمدند.

وی افزود: این آتش سوزی دیروز آخرهای شب مهار شد اما مجددا امروز شروع که نیروهای محیط بان مستقر در منطقه حضور داشتند و با کمک نیروهای سپاه و مردمی اقدام به خاموش کردن آتش کردند اما بدلیل کوهستانی بودن و صعب العبور بودن منطقه مردم  هم اکنون در با بیل و چوب در حال خاموش کردن آتش هستند و آتش سوزی ادامه دارد.

 

انتهای پیام /

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد